Квест-кімната – найвдаліший бізнес-проект XXI століття

Багато обивателів, які вже неодноразово чули про квест-кімнати, богато часу замислювались про те, наскільки прибутковою є ця популярна форма бізнесу. Однак далеко не кожен розуміє, який пласт вкладень, як фінансових, так і трудових лежить за всім тим благополуччям і доходом, який здатна принести розкручена квест-кімната.

У цьому матеріалі ми поговоримо про те, наскільки складно або просто сьогодні зайняти свою нішу і стати конкурентоспроможними на ринку сучасних квест-румів.

З чого почати, щоб відкрити власну квест кімнату?

Безумовно, перш ніж відкрити подібного роду розважальний заклад, необхідно ретельно зважити і продумати кожен фінансово-технічний аспект. Причому мова йде не тільки про оренду приміщення та самої ідеї для створення кімнати.

Важливо також продумати питання безпеки для самого закладу і для відвідувачів. Тобто мова йде про дотримання норм пожежної та експлуатаційної безпеки. За великим рахунком, усі ці питання вирішуються і узгоджуються з певними інстанціями.

Все це повинно бути добре продумано і стати частиною бізнес-плану, який потрібно в обов’язковому порядку скласти для старту свого квест-рум проекту. Три основні пункти, які повинні незмінно присутні в будь-якому бізнес-плані сучасного квест-проекту, виглядають або звучать наступним чином:Jp84MCGtRB8-300x200 Квест-кімната - найвдаліший бізнес-проект XXI століття

  • Визначення бюджету майбутнього проекту. Тут важливо прорахувати всі наслідки витрати, які передбачають оплату за орендоване приміщення, оплату комунальних послуг, підготовчі ремонтні роботи, придбання та створення реквізиту, кількість персоналу та відповідну кількість фінансових коштів, що виділяються на його утримання;
  • Визначення часу, яке може знадобитися в цілому для того, щоб обладнати і розкрутити квест-кімнату. На даному етапі важливо визначитися зі стратегією реклами, яка багато в чому визначить успішність і шлях розвитку вашого бізнес-стартапу;
  • Визначення приблизних термінів, за які квест-рум почне реально окупати вкладені в нього зусилля, а також подальшої прибутку, динаміки її зростання і т.п.

Правильна розробка стратегії є важливою ключовою складовою кожного з пунктів, наведених вище, які необхідно чітко і виважено продумати. З іншого боку важливо проаналізувати ринок, щоб зрозуміти, який саме пласт суспільства більше інших цікавиться квест-кімнатних розвагою, які люди готові стати завсідниками і приносити проекту регулярну прибуток і т.п. Для всього цього можна створювати власні опитування, або скористатися вже існуючими моделями опитувань і реальною статистикою.