Види підказок в квест-румах

При проходженні квест-кімнати важливо користуватися допомогою організаторів. Взагалі-то, класифікації підказок, як такої, не існує. Оператор діє в основному на свій розсуд, виходячи з поточної ситуації, а іноді і як вийде. Щоб не зазнати на собі гніт випадковості, варто попередити оператора, чого ви все-таки хочете.

Орієнтовна типологія підказок

  1. Що нам робити зараз? Організатор квесту каже, на чому потрібно сконцентруватися. В кімнаті можуть бути кілька об’єктів, які заслуговують уваги. Оператор каже перейти до одного з них.
  2. Що нам допоможе або де знаходиться інформація, необхідна для розгадки квесту? Інформація в кімнаті береться з певних джерел. Оператор каже, що для вирішення такого-то завдання потрібно подивитися в нішу у правій стіні в першій кімнаті.blue-man-300x198 Види підказок в квест-румах
  3. У чому суть? Навіть володіючи потрібною інформацією, все одно буває важко звести всі ланцюжки воєдино. Тут могли додати складності організатори руму, або ви новачок, або цей логічний тип завдання виявився непідвладним. У таких випадках оператор може натякнути, що певні деталі знаходяться в конкретному положенні або на різницю між ними. Як правило, організатор діє натяками і не дає прямої відповіді. Але якщо ви побоюєтеся отримати підказку «в лоба», попросіть перед початком квесту так не робити.
  4. Фішка загадки. Таке буває, що потрібно розповісти про суть завдання. Не переживайте: це з кожним може трапитися.
  5. Шеф, все пропало! Що нам робити? Так кричать вже, коли час закінчується, а що робити – незрозуміло. За таким сигналом SOS оператор зрозуміє і скаже, що конкретно треба робити без натяків. Наприклад, правий тумблер вгору, натиснути червону кнопку. Це буває навіть з експертами квест-ігор. Причина може бути найбанальніша: довго думали на самому початку квесту, відволікалися на сторонню розмову і так далі.
  6. Ми все робимо правильно, але нічого не працює. Тут можуть бути дві відповіді. Або ви все-таки зробили щось трохи неправильно, або відмовило обладнання. У першому випадку організатор знову ж підкаже вірний напрям, а що стосується обладнання, що вийшло з ладу, то таке трапляється теж, хоча і зрідка. Ту проблему має вирішити сам оператор. А вам, ймовірно, запропонують хорошу знижку.

Що б не трапилося, грайте і вигравайте.