Поради з відкриття та просування своєї квест кімнати в Москві

Як всі знають, Москва є не тільки столицею Росії, але і одним з великих торгових, фінансових, економічних, культурних центрів Європи. Це місто є чудовим місцем для вкладення великих капіталів в розвиток бізнесу, оскільки він має сучасну інфраструктуру, безліч банків і в цілому приваблює інвесторів.

У Москві проживає близько 12,2 млн. жителів, до того ж сюди щороку приїжджають мільйони туристів.

think-sally-e1448859806879-800x445-300x167 Поради з відкриття та просування своєї квест кімнати в Москві

У столиці Росії зараз можна легко знайти місце, де можна відпочити всією сім’єю або компанією друзів або робочим колективом. Тут знаходиться велика кількість ігрових розважальних центрів, квест кімнат, кінотеатрів, ігрових майданчиків, боулінгів, а також маса розваг на відкритому повітрі (картинг, верхова їзда і т. д.).

Відносно, квест кімнат, то на даний момент налічується в Москві близько 40 пропозицій від різних компаній.

Як відкрити і популяризувати свою квест кімнату в Москві

• Треба відкривати відразу 2 кімнати, але краще більше.
• Організувати конкурс на написання кращого сценарій для квесту в соцмережі;
• Проводити виїзні квест ігри.
• Не брати приклад зі стандартних квест проектів, а реалізувати щось нове, оригінальне. Наприклад, сьогодні всі використовують кімнату, як приміщення, з якого потрібно знайти вихід. А що якщо поміняти локацію? Можна організувати: вибратися з машини, тунелю, полону, замінованого закладу і т. д.
• Провести інтернет конкурс для жителів регіону. Переможець отримає можливість першим пройти квест кімнату.
• Можна створити карту-загадку і у вигляді реклами роздати перехожим на вулиці. На карті вказати шлях до «скарбу», а той, хто першим знайде його, отримає приз. В якості подарунка можна організувати знижки на меню в кафе, ресторані, або отримати безкоштовно фірмове блюдо.
• На посаду адміністратора квест кімнати можна, наприклад, найняти симпатичного чоловіка похилого віку, який буде мати хороше почуття гумору. Таким чином, він стане фішкою вашого квест проекту.
• Зробити кожен день тижня знаменним (у вівторок – безкоштовні фрукти, в суботу – анекдот-шоу і т. д.).
• Організувати зону відпочинку.
• При виході з квест кімнати, робити якісні фото гравців і відсилати кожному в соцмережі. Таким чином, ви дізнаєтеся контакти своїх відвідувачів.
• Створити креативний «куточок» з фотографіями відвідувачів.

Вибираючи приміщення для проведення квестів, потрібно керуватися головною метою створення такого бізнесу і власним бюджетом. Наприклад, відкриваючи проект в непрохідному місці, треба подбати про гарну рекламу. Оптимальним рішенням стане оренда приміщення недалеко від свого конкурента, адже клієнтові цікаво проходити різні квест кімнати, а якщо вони будуть знаходитися недалеко один від одного, то це стане відмінною загальної рекламою. Можна відкрити біля кінотеатру або кафе, але знову ж таки, треба обдумати питання вартості і його вплив на ціну бронювання місця.

Таким чином, щоб відкрити бізнес в Москві в сфері ескейп квестів, треба ретельно опрацювати різні маркетингові ходи, що в підсумку дозволить просунути і популяризувати проект природним шляхом.