Відкриття квест-кімнати: етапи створення

Багатьом підприємцям вже давно відомо, що відкриття квест-кімнат – це досить-таки прибуткова справа. На українському ґрунті ця розвага встигла досить міцно прорости. Народ із радістю і захопленням сприймає кожну нову розробку цікавого сюжету, дивного сценарію або внесення змін до вже улюбленої квест-кімнати.
У той же час, щоб стати успішним і конкурентоспроможним на ринку квест-кімнат в реальності, необхідно продумати, де краще відкрити квест-кімнату, яким повинен бути бюджет, цільова аудиторія, сюжети та сценарії ігор, складність завдань і загальний рівень складності квест-кімнат. Це тільки ряд моментів, які варто розглянути. Які з них більш важливі? Рішення яких моментів краще довірити досвідченим фахівцям, а з чим можна, без сумніву, зайнятися і самостійно. Про це все поговоримо прямо зараз.

4 етапи створення квест-кімнат

Перше, що необхідно знати про цей напрямок івент-бізнесу, це те, що він неймовірно швидко розвивається. Оскільки ця галузь є перспективною, щорічно в неї привносять щось нове, цікаве і корисне.
Перший етап створення успішної квест-кімнати, яка в майбутньому буде приносити Вам хороший прибуток, полягає у грамотній організації всіх процесів. Ще до того, як Ви розпочали втілення своїх ідей у життя, необхідно ретельно продумати чорнову (або її ще часто називають паперовою) версію майбутньої квест-кімнати. Не забудьте подбати і про оформлення юридичної документації на відкриття квест-кімнат.
На цьому етапі не зайвими стануть поради тих, хто вже має певний досвід у цій справі. Непогано було б купити франшизу – права і повноцінний комплект всіх розробок та ідей одного із розкручених і успішних творчих об’єднань, що спеціалізуються на квестах. З такою підтримкою і допомогою починати власний бізнес на багато легше. В одній з наших статей ми розглянули всі переваги тих, в чиїх руках опиниться франшиза.
Другий етап створення нового квесту має на меті збір фінансових коштів на оренду приміщення. Не забувайте і про те, що гроші знадобляться також на ремонт і обладнання обраного приміщення. Переконайтеся, що обраний варіант є безпечним і повністю відповідає всім нормам. Після того, як напрацювання готові і приміщення стало виглядати презентабельно, варто подбати про засоби дієвої реклами – це і стане третім етапом.
Не хочете довіряти сумнівним рекламникам? Можете взяти рекламу на себе. Наприклад, зробіть анонси в соціальних мережах або інших ресурсах про те, що планується відкриття нових цікавих квест-кімнат. Розмістіть відео-ролики, пропозиції на купонах і в громадських місцях, де найчастіше проводять час потенційні відвідувачі (молодь). Зазвичай це антікафе, ігрові клуби, кінотеатри і т. п.
Четвертий етап – турбота про належне обслуговування всіх відвідувачів. Не забувайте, що багато в чому саме перші клієнти стануть запорукою успіху всього проекту. Вони для Вас безкоштовна, але найбільш дієва реклама – «сарафанне радіо». Подбайте про те, щоб вони залишилися задоволені.