Від реального життя до компьютеру й від компьютера до реального життя

В наш час не існує жодної сфери діяльності людини, котра б існувала відокремлено, не беручи нічого із оточуючого світу. Квест-руми не вийняток — будь-яка людина, яка хоч трохи цікавилась цим питанням, може впевненно сказати, що цього виду дозвілля не було б без кінематографу, літератури й компьютерніх ігор.

На питанні взаємовідносин квестів у реальному житті і геймдеву, хотулось би звернути більшу увагу.

Ні для кого не секрет, що квест-виникли з переносу у реальність дейких елементів компьютерних ігор жанру escape the room. Окрім цього, багато тематик з ПК і приставок перекочували в наше улюблене дозвілля. Тим не менше, мало хто знає про те, що в час становлення компьютерних ігор, відбувалась і протилежна взаємодія.

pL4v8DSBzrw-300x200 Від реального життя до компьютеру й від компьютера до реального життя

Творці перших компьютерних ігор шукали натхнення у варгеймах і рольових іграх 70-х років, далеким нащадком яких прийнято вважати квест-руми. Такими іграми стали чисельні настолки, що породили стратегії, а також світ Dungeons and Dragons, що стала основою всіх RPG.

Чи припиниться на цьому «культурний обмін»? Наврядче — сьогоденні технологиї віртуальної реальності, скоріш за все, тільки зблизять ці два жанри. Нам залишається лише чекати, коли на ринку з’явится новий продукт, котрий буде симбіозом реального світу і компьютерної гри.