Основні умови хорошого квесту

Щоб створити хороший квест, організаторам потрібно багато що врахувати і виконати певну роботу. Є кілька складових якісної гри, це відноситься і до технічної сторони, і до роботи з підказками, і власне до оформлення завдань.

Що враховується при створенні квесту

Перш за все, для створення квест кімнати в Києві необхідно приміщення; як правило, створюється відразу кілька румів, щоб потенційним учасникам було, з чого вибрати. Після того як обрана тема продумується сценарій і те, як можна його реалізувати, тобто технічне оснащення. Розташувати обладнання потрібно так, щоб в потрібний момент гравці могли до нього добратися і скористатися ним. Атмосферу таємничості і загадковості створюють багато в чому дрібні деталі, вони ж є предметами інтер’єру квест кімнати, частиною її антуражу. Багато з них тільки декорують приміщення, деякі служать підказками або допомагають виконати завдання.

IMG_5386-300x200 Основні умови хорошого квесту
Є кілька правил, яких дотримуються всі організатори хороших квестів:
1. Будь-яка гра або квест створюється для учасника. При оформленні антуражу і установки устаткування потрібно мислити, як гравець, а не як дизайнер.
2. Підказки не можуть бути занадто завуальовані. Якщо гравець не зрозуміє, чого від нього хочуть, то у нього з’явиться тільки одне бажання – завершити квест.
3. Учасник повинен мати можливість отримати перемогу і дійти до кінця. Якщо в підказці згадується завдання, але не згадується його місце розташування через те, що воно знаходиться в нібито найпопулярнішому і очевидному місці, то гравець може і не піти туди, просто тому що мислить не так, як організатори. У квестах беруть участь і професіонали, і новачки, і любителі. Кожен з них повинен мати можливість перемогти.
4. Якщо гравець при проходженні квесту перейшов з кімнати в кімнату, а інформація з першого приміщення може бути потрібна, йому залишають можливість повернутися. Він не зобов’язаний пам’ятати на 50-й хвилині дані, які він отримав на 10-ій хвилині.
5. Не потрібно придумувати нудні завдання просто заради виконання звичайних завдань. Будь-яке з них має стає ключем до наступного. Якщо гравцеві потрібно зібрати пазл, щоб отримати код від сейфа – це одне, а якщо потрібно просто так зібрати пазл, тому що це прикольне завдання на уважність, то не варто.
6. Коли головна відгадка – певне слово, то програмують у якості правильної відповіді не тільки однину називного відмінка, а й всі похідні слова. Якщо це число, то потрібно запрограмувати не просто цифрове написання, а й пропис, адже гравець напевно буде вводити різні варіанти.
Після проходження цікавого квесту учасники обов’язково прийдуть ще.