Дуже страшні квест-кімнати

Одна з головних переваг квест-кімнати – можливість отримати величезний прилив адреналіну, знаходячись в самій гущі подій. Більшість залів з яких належить вибратися гравцям, дає їм можливість відчути себе героями різних сюжетів. Найскладніші кімнати, особливо з віковим цензом – відверто лякають, як антуражем, так і музичним супроводом, примушуючи серце битися сильніше і додавати максимум зусиль до рішення загадок.

Не дивно, що успішне подолання усіх перешкод, за відведений час, у такому разі приносить ще більше задоволення, а значить сильніше підживлює бажання повернутися за новими відчуттями ще раз.

Чим лякають хоррор-квести

Як книги та фільми відповідної тематики, гра-хоррор має на меті використати природні людські страхи і в першу чергу боязнь невідомого. Усі страшні квест-кімнати в Києві, та і всьому світі, лякають гравців зустріччю з трьома категоріями жахливих персонажів :

  1. Маніяки. Божевільні вчені, доктори, захоплені роботою співробітники спецслужб і просто психопати – загроза, яку втілює людина несповна розуму навіть в умовах гри, лякає, і в першу чергу тому, що стати жертвою безумця цілком можливо і у реальному світі. Відмінний приклад – ” Експеримент” нова квест кімната в Києві від проекту ” Ізоляція”, що переносить гравців в лабораторію божевільного хіміка, який ось-ось повернеться і використає їх в якості піддослідних кроликів, якщо тільки не знайти вихід.ut9INCEv-rY-300x200 Дуже страшні квест-кімнати
  2. Привиди. Склепи і кладовища, покинуті будинки і інші прокляті місця від знаменитого номера 1408 в готелі, до піратського корабля – наявність в сюжеті потойбічних сил, дає творцям квесту можливість реалізовувати нестандартні ходи і створювати дійсно несподівані, лякаючі ситуації в ході рішення завдань.
  3. Живі мерці. Зомбі – щось середнє між привидом і маніяком, а історії про трупи, що ожили, користуються популярністю, напевно, з самого початку людської історії. Живі мерці – ідеальні персонажі для великих локацій, де можуть постійно переслідувати гравців не даючи їм розслабитися, але в невеликих кімнатах, такий сюжет практично не використовують, і недивно – що це за зомбі, який не намагається, незважаючи ні на що, з’їсти перші мізки, котрі попалися.

До окремої категорії можна віднести квест-кімнати, присвячені відвертанню глобальних катастроф, також досить лякаючих, але в них можна сміливо брати з собою навіть найуразливіших друзів і подруг – окрім зворотнього відліку, що відміряє час до «кінця світу» бояться особливо нічого.