Квести в Лос-Анджелесі – вигідна бізнес-ідея в сфері розваг

У США Лос-Анджелес займає важливе місце в економіці, так як це не тільки центр кіноіндустрії, але й також космонавтики, сучасних біотехнологій.

На загальний подив, Лос-Анджелес є маленьким містом. Він здається великим на тлі містечок, які знаходяться недалеко: Пасадена, Глендейл, Уестмонт і багато інших.

У ньому знаходиться багато різноманітних розваг, особливо тих, що стосуються нічного життя: кінотеатри, кафе, клуби, музеї, квест кімнати. В цілому, сфера розваг у нічний час тут дуже розвинена.

1237_5 Квести в Лос-Анджелесі – вигідна бізнес-ідея в сфері розваг

В Місто Ангелів приїжджає велика кількість туристів, які проводять свій вільний час у вигляді відвідувань різних цікавих місць, проведенні вечорів в клубах, парках, кафешок і т. д.

У США великою популярністю серед підприємців користується малий бізнес, який приносить від 50 тис. доларів на рік, до того ж уряд часто його спонсує. Також розвитку бізнесу в Лос-Анджелесі сприяє і великий споживчий ринок.

Варто відзначити, що досить-таки популярним напрямком в малому бізнесі Міста Ангелів є створення ескейп румів. Американці люблять різні розваги, а особливо нові.

Тому підприємці активно користуються цією тенденцією, відкривають цікаві квест проект з інтригуючою передісторією і великою кількістю спецефектів.

Для того щоб відкрити власну квест кімнату в Лос-Анджелесі, то потрібно враховувати наступні моменти:

• Сайт проекту повинен бути зроблений на різних мовах, так як в США проживає дуже багато іммігрантів;
• Придумати оригінальний і захоплюючий сюжет;
• Приділити багато уваги рекламі, заінтригувати клієнта;
• Розробити сценарій, який не буде пов’язаний з сюжетом фільму;
• Приділити особливу увагу кожному відвідувачу, так як кожен п’ятий тут може бути починаючої зіркою;
• У Лос-Анджелесі цінується вуличне майстерність музикантів і акторів.

Популяризацію такого роду бізнесу можна заснувати на туристах і студентах. Наприклад, створити квест кімнати, які будуть пов’язані з історією міста. Це істотно збільшить прибуток бізнесу. Рекламу можна поширювати не тільки через соцмережі, а й через кафе, клуби і т. д.

Можна організувати вечірку, провести презентацію, молоді подобається такий підхід. Не варто забувати і про сучасні технології, і створити ескейп рум, застосовуючи наукові розробки. У рекламі потрібно акцентувати увагу на технологічності квест кімнати і вигоди її подальшого розвитку. Однак перед відкриттям даного бізнесу, слід спочатку поспілкуватися з місцевими жителями, відчути атмосферу міста, а найголовніше відвідати проекти передбачуваних конкурентів.

Таким чином, Лос-Анджелес – це один з головних культурно-розважальних центрів, не тільки в США, але і в цілому світі. Створення власного бізнесу в цьому місті, а особливо в сфері розваг є вигідним капіталовкладенням. Найголовніше – це провести правильну популяризацію і виконати нестандартний підхід до справи.