Квести – нова розвага, яка підкорює міста і країни

Багатьом читачам, які застали «лихі 90-е», напевно знайома така популярна в ті часи французька телепередача, як «Fort Boyard», яка прогриміла по всьому світу і користувалася небувалим успіхом. У нашій країні її вперше показали в 1992-му році – в той час біля екранів телевізорів вечорами збиралася багатотисячна аудиторія, щоб долучитися до чогось нового, по-справжньому захоплюючого, видовищного та незвичайного.

Така увага до даної передачі була породжена любов’ю багатьох наших співвітчизників до таких чудовим дитячим забавам, як «хованки», «козаки-розбійники» та iньшi. Дітлахи самі придумували собі різні випробування, після чого ретельно виконували їх, отримуючи справжнє ігрове задоволення.

Мало хто з сучасних діточок палає любов’ю до подібних вуличних розваг, так як їх уми захопили химерні віртуальні світи, поряд з безперервно розвиваються інтернет-простором. Через залучення до цього «диванного раю» частково страждає дитяча фантазия та здатність створювати щось в реальному світі, грати і відчувати всю красу дитячих ігор в реальності.

Але в останні роки індустрія розваг намагається вирішити дану проблему, створюючи цікаві і захоплюючі, немов в ті старі добрі часи, проекти в жанрі «квест-рум».xfFYsh1N6S4-300x200 Квести - нова розвага, яка підкорює міста і країни

Чим так приваблюють квест-руми дорослих і дітей сьогодні?

Головним достоїнством такого розваги є поєднання приємного і розважального проведення часу з інтелектуальною діяльністю. Над першими проектами такої формацii стали працювати ще в середині 2000-х років шведські умільці, які в підсумку побудували те, що зараз прийнято називати квест кімнатами. В основу даного проекту і була закладена розважально-пізнавальна ідея, яка через десяток років немов охопила лихоманкою весь інший світ.

Другим видатним перевагою є незвичайна різноплановість сучасних квест-кімнат. Химерні фентезійні світи, повні загадок квести в кращих традиціях романів Артура Конан Дойла, мотиви гучних відеоігрових хорроров – кожен з подібних проектів здатен цiлком та повнiстью захопити своїх учасників, подарувавши тим багато яскравих вражень та емоцiй.

Останнім часом для удосконалення таких квест-кімнат стали залучатися нові технологічні досягнення останніх років, включаючи комп’ютерні, програмні, а також апаратні засоби. І це є третім основним перевагою сучасних квест-румів, яке дозволяє гравцеві ще більше зануритися в ту саму ігрову атмосферу, про яку йшла мова на самому початку. Сучасним дорослим ця розвага багато в чому допомагає знову відчути себе дітьми, а їх підростаючому поколінню – обзавестися новим захоплюючими, пізнавальним та розважальним заняттям, поряд з комп’ютерними іграми і цілодобовими «зависаннями» в соцмережах.