Хочете заробляти? Запропонуйте суспільству нові розваги!

Відвідати на вихідних кіно, боулінг, пограти в настільні ігри або ж відвідати улюблене антікафе – все це прекрасно. Однак, багато хто скаржиться на те, що подібне дозвілля вже приїлося: «одне і теж кожен день» – подібні заяви доводиться чути досить-таки часто.
І ЩО Ж РОБИТИ?
Такий стан справ, мабуть, найбільш сприятливий грунт для проростання і процвітання Вашого бізнесу. Все, що Вам потрібно – запропонувати молоді те, чого їм так не вистачає. Це повинно бути щось захоплююче, привабливе, таке, що залишає по собі масу шалених емоцій і вражень. Останнє, до речі кажучи, стане дієвою рекламою Вашого проекту. До того, ж абсолютно безкоштовною.
ПРАКТИКА ПОКАЗУЄ
Ніщо так швидко не поширюється і так ефективно не працює як враження однієї людини, розказані іншому. Ваше завдання полягає в тому, щоб зробити ці враження позитивними. Метод «сарафанного радіо» спрацює моментально. І вже завтра у Вашого порогу будуть товпиться допитливі клієнти, які прийшли, щоб відчути описаний спектр емоцій. Необхідно надати їм це!
А ЯК БУТИ З ТИМИ ПЕРШИМИ ГОСТЯМИ?
Хочете, щоб вони повернулися до Вас знову? Все просто – зробіть асортимент пропонованих розваг різноманітним. Причому, розробляти нові моделі дозвілля можна поступово, роблячи з кожного нововведення міні-прем’єру. Проінформувати всіх про те, що сталася якась зміна, асортимент розширився або ж незабаром все описане тільки планується, можна за допомогою інтернету.
ЯК ЦЕ ЗРОБИТИ ДЕШЕВО І ПРОСТО?
Створіть тематичну групу свого розважального проекту. Займіться його активним просуванням. Заведіть відмінну традицію: після того, як розвага завершилося, запропонуйте своїм клієнтам і гостям сфотографуватися на тлі тематичного поста, оформленого в дусі Вашого проекту. Скажіть, що готові фотографії вони зможуть переглянути в альбомі офіційної групи, розміщеної, наприклад, в одній з популярних соціальних мереж. Після обмежте перегляд даних альбому з фотографіями реальних учасників (поясніть це тим, що Ви не хочете, щоб фотографії були у вільному доступі для всіх). Нехай переглянути і завантажити фото зможе тільки підписаний на новини групи / блогу користувач.
Таке рішення – ключ до того, що з часом число підписчиків Вашої групи / блогу тільки збільшувалося. Залишилося тільки визначитися з тим, яка ідея гідна того, щоб вважатися прибутковою. Ми пропонуємо розглянути створення і просування живих квестів.

Відкриваємо квест-кімнати

Живі квести представляють собою сюжетні гри. Орієнтовані на колектив. Проводяться в замкненому просторі, рідше на відкритій місцевості.
Цільова аудиторія: люди 20-35. Їх дохід – середній і вище. Віддають перевагу активному відпочинку. Актуально і для корпоративних клієнтів, які розраховують за допомогою квестів здружити кілька відділів або ж просто сплатити новостворений колектив. Перспективніше відкривати свою справу в регіонах, де про квести чули, але особливої активності не спостерігалося. Така ситуація дозволить вийти на прибуток десь через півроку.

3h9A8TL8MTQ Хочете заробляти? Запропонуйте суспільству нові розваги!

Перший крок створення свого квесту – визначтеся з форматом гри. Особливим успіхом сьогодні користуються escape the room, в яких команді необхідно знайти вихід із замкненого приміщення шляхом вирішення різних завдань. Вони вимагають фінансів на облаштування приміщень. Можуть бути інтелектуальною грою або ж переносити в альтернативну реальність. Деякі розглядають і формат гри із завданнями, що розкидані по місту або ж представлені у вигляді детективної історії. Однак, відзначимо, що він досить важкий і не найкращий варіант для першої справи.
Обов’язково врахуйте ключові ризики, пам’ятайте, що тільки продуманість дій гарантує хороший результат. Крім того, вам треба буде розв’язати питання з:

  • місцеположенням;
  • обладнанням;
  • кадрами (співробітниками);
  • документацією і ліцензією;
  • маркетингом;
  • сюжетами квест-кімнат.

Творче об’єднання «Ізоляція» надає підтримку та франшизи на всі існуючі квести і розробку нових квестових ігор. Позитивна репутація розкрученого бренду – запорука успіху будь-якого старту.