Яка історія виникнення квест кімнат?

Квест кімнати сьогодні – це захоплення сучасних хлопців, кількість яких збільшується з кожним роком все більше. Такі ігри дозволяють стати учасником захоплюючих пригод, відчути себе справжнім героєм кінофільму, що рятує людей з ув’язнення. Для деяких, це стало справжнім хобі, яке відволікає їх від щоденної рутини і сірої буденності, завдяки можливості отримати яскраві емоції під час ігрового процесу. Часом стає цікаво, хто ж спочатку придумав таку оригінальну розвагу?

Історія виникнення квест кімнат

«Квест кімната» – ця назва спочатку було присвоєно комп’ютерній грі, яка свого часу була дуже популярна серед завзятих геймерів. Вона відносилася до жанру пригодницьких сюжетів, головний персонаж яких виявляється під замком у кімнаті. Завданням гравця було використати предмети інтер’єру цієї кімнати з метою вирішити ряд усіляких логічних завдань і головоломок, які в кінцевому підсумку, приведуть до звільнення героя з ув’язнення. Багато хто міг просиджувати біля свого монітору по кілька годин, з метою врятувати свого персонажа і перевірити свої здібності логічно мислити.

В «Escape the room» грали тисячі людей по всьому світу, поки китайським і японським геймерам не здалося, що це заняття досить нудне і набридливе. У середині 2000-х у них з’явилася ідея створення квесту в реальному житті, де геймери могли самі опинитися на місці своїх ігрових персонажів і відчути всю гаму почуттів, що викликає у них подібна обстановка. Спочатку ця ідея здавалася безглуздою і комерційно вигідною. Однак, знайшлися фанати ті, які готові були піти на подібний ризик і організувати такий захід, і хочеться їм за це подякувати. Після них вже квест кімнати стали з’являтися по всьому світу, зокрема Європи, Азії, США, країнах СНД.

А ви грали в онлайн квести?

Давайте згадаємо про ті комп’ютерні ігри, які сьогодні щільно увійшли в історію любителів квест-румів:

• Однією з перших була «Crimson Rооm» – кімната червоного кольору, всередині якої перебувати всього лише кілька предметів, для пошуку 13 предметів служили підказки, які пов’язані між собою єдиною логікою;
• «Viridian Rооm» – продовження першої версії гри. Це китайська зелена кімната з вже більш складними завданнями і головоломками.

Після них були випущені ще ряд нових версій як, наприклад, «Blue Chamber» або «White Chamber», з більш закрученими сюжетами і складними рішеннями.

Сьогодні квест кімната, історія появи якої, нам вже відома, також не стоїть на місці, а шукає своє втілення в більш нових пригодницьких історіях.