«Ізоляція» розкриває свої секрети

Багато хто звик до того, що «Ізоляція» завжди пропонує цікаві та квести. Це творче об’єднання піклується про те, щоб кожному (будь-то студент або вчений) було цікаво пройти хоча б пару-трійку пропонованих квестів. Тут до Ваших послуг пропонуються унікальні і неповторні світи, в яких Вам належить врятувати планету, вкрасти автомобіль, перейти в інший вимір. І на все це у кожної команди є всього одна година. І зауважте, що все, що відбувається – реально. Це вже не комп’ютерна гра.

Розвиваємо зарубіжний досвід

Перші квест-кімнати в реальності з’явилися ще в 2006 році в Будапешті. Як і зараз, команду з кількох учасників замикали в кімнаті, після чого у них був лише певний відрізок часу, за який вони повинні були вибратися назовні. Для цього їм необхідно було активно шукати ключі, відкривати тайники, розшукувати підказки, обчислювати коди і правильно застосовувати всі знайдені речі.
Escape the Room – такий жанр дослівно перекладається як “втеча з кімнати” дуже швидко став популярним. Дуже швидко він заполонив гравців в Угорщині, Японії та Таїланді. Продовжила цю тенденцію квестоманії і «Ізоляція».

У нас свої козирі

Сьогодні ринок квестів набирає ще більших обертів. І нам приємно, що ми йдемо попереду багатьох конкурентів. Як нам це вдається? Секретів багато. І тільки Вам ми готові розкрити деякі з них.

Ми проаналізували нинішній стан ринку і помітили, що багато наших конкурентів в побудові цікавого і захоплюючого квесту найбільше уваги приділяють саме завданням. Вигадують якісь ключі, коди, шифри і замочки. Це не погано, ми теж намагаємося надавати достатню кількість завдань, тісно вписуємо їх у сюжет. Все це відмінно працює, допомагає гравцям її більше зануритися в атмосферу, відчути сюжетну лінію і, відповідно, відчути більше неповторних емоції, отримати ще більше яскравих вражень і залишити в своїй пам’яті унікальний досвід, а значить, захотіти повернутися знову і пройти інший квест, щоб і в ньому знайти щось нове.
Але не менш важливо продумати логіку завдань і посилити антураж. Візьмемо для прикладу квест-кімнату «Тюремна камера», тут необхідно вирішити ряд завдань, що безпосередньо пов’язані з самою суттю гри: віднайти тюремника, своечасно помітити підказки і зуміти відкрити всі валізу з головним ключем. Важливо бути уважним, розуміти, що людина, якій довго доводилося сидіти в одиночній камері, цілком ймовірно могла щось писати на стіні, і, можливо, подібні написи мають якийсь сенс. Або навпаки – все це просто відволікаючий маневр, спрямований на те, щоб заплутати Вас ще більше. Наші квести змушують ДУМАТИ, міркувати про те, як необхідно рухатися далі, а не просто прагнути знайти ключ від замка.
Перш, ніж створити власний проект, фахівці «Ізоляції», звичайно ж, вирушили в розвідку до тих, хто цим вже займається. Пройшли кілька популярних квестів і зробили собі краще. Рівень головоломок, антураж – все це розроблялося фахівцями, а тому, сьогодні приносить нам стабільно зростаючий дохід. Ми розширюємося. Карта нашої діяльності змінює свої кордони. Сьогодні відвідати наші квест-кімнати можна вже закордоном. Хіба це не показник якості?

Постійне тріо

На даний момент ми керуємося трьома основними схемами відкриття:

  • ми відкриваємо квести самі;
  • готові відкрити квест-кімнату у співпраці з кимось: надаємо допомогу в написанні сценаріїв, надаємо підтримку на перших порах становлення;
  • продаємо франшизи: ми видаємо всю необхідну документацію і підтримуємо на всіх етапах.