Що Ви отримуєте, купуючи франшизу?

Квести в реальності стають все більш популярними. Українцям подобається проводити час в квест-кімнатах. Вони із задоволенням проходять випробування, перевіряють себе, свої можливості, свою спритність, уважність і вміння мислити логічно. Приводять друзів, відзначають тут дні народження, влаштовують корпоративи. Та що там говорити, у багатьох містах України похід в квест-кімнату став однією з обов’язкових пам’яток, які необхідно відвідати.
Окрім того, все частіше бізнесмени і підприємці замислюються про те, що квест-кімнати можуть стати досить прибутковою справою. Цю думку активно підтверджують і сучасні творчі об’єднання, які спеціалізуються на розробленні та облаштуванні квест-кімнат. Більш того, сьогодні всім, хто тільки збирається відкрити власну квест-кімнату (або кілька таких), готові запропонувати свою допомогу і підтримку деякі досвідчені організації, які цим займаються вже кілька років, а, значить, вже встигли пізнати всі тонкощі і підводні камені.
У чому ж, власне, виражається подібна підтримка? Вони пропонують купити франшизу. Що це таке? І чи варто придбання серйозних витрат? Про це ми зараз і поговоримо.

Що необхідно знати про франшизу?

Франшиза квест-кімнати — це право на інтелектуальну власність, що включає в себе всіх персонажів, вигаданий всесвіт, специфічні завдання, розробки, особливості інтер’єру та інші атрибути оригінальної версії квест-кімнати.
Простіше кажучи, всі, хто купують франшизу на квести в реальності, отримують повноцінний пакет даних і розробок, в якому є все необхідне для того, щоб відтворити ідентичну оригіналу квест-кімнату. Більш того, багато надають ще й гучний бренд розкрученої організації. Останнє відіграє дуже вагому роль. Чому?
Уявіть, що на сегменті розваг з’являються квести незнайомої організації. В цей же час відкриває свої квест-кімнати і відома, усіма впізнавана контора. Вгадайте, у якому випадку можна розраховувати на більшу кількість відвідувачів? Практично всі, навіть ті, хто і не збирався в принципі відвідувати квест-кімнату, захочуть відвідати квест-кімнату розрекламованої організації. Адже цю розвагу пропонує відомий бренд.
Переваги тих, в чиїх руках франшиза
1. Консультація та супровід на усіх етапах: консультації з юридичних питань, допомога в пошуку приміщення, плануванні, у роботі зі сценарієм.
2. Рекламні можливості обраного бренду автоматично починають працювати на вас: контекстна реклама, рекламні ролики та інші види просування.
3. Можливість отримати велику кількість відвідувачів вже з самого старту, оскільки бренд буде усім добре відомий, а для декого і зовсім улюблений
4. Допомога в організації роботи.
5. Готовий сайт і розроблена система бронювання: заощадить час і гроші.
6. Контакти фахівців з ремонту, реквізиту та написання сценаріїв для квесту.
7. Макети і фірмовий стиль поліграфічної продукції: флаєри, подарункові сертифікати.
8. Супровід і консультації з питань розвитку бізнесу вже після запуску проекту.
9. Репутація відомого і вже розкрученого в Україні бренду.